donderdag 15 januari 2015

Time flies........


Dag lieve lezers!


Dat is inderdaad al een tijdje geleden dat jullie van mij lazen....
Des te meer respect heb ik voor bloggers die trouw elke week (of soms twee maal per week) een blog fabriceren!

Door Pinterest en het enthousiasme dat me het verzamelen van ideeën (en ze dan vervolgens uitvoeren) geeft, schrijf ik weer een blogbericht. Ik beschik namelijk over een grote bron van creativiteit en heb enorm veel ideeën (en projecten) . Ik vind het vaak lastig om wanneer iets af is erbij stil te staan aangezien mijn benen dan al weer trappelen van ongeduld voor het volgende project. Soms zelfs komt het niet eens van afmaken en ben ik al weer met volle moed met een nieuw project bezig. 

Nu ik dit onder woorden heb gebracht kan ik lekker doorgaan met waar ik mee bezig ben en neem ik jullie daarin lekker mee. 
Ik leer stapje voor stapje dat die kant ook een kant is van mijn persoonlijkheid 
en langzamerhand begin ik zelfs deze kant wel leuk te vinden aan mezelf ;)) 

De afgelopen periode heb ik genoeg gecreëerd en ik ben ook met mooie creaties bezig. 
Mijn creaties zijn ook op Pinterest te vinden overigens..

Momenteel zijn mijn lopende projecten het maken van een By BORG omslagdoek en een By BORG upcycling project waarbij ik van een jurkje (officieel nachthemd) een nieuw jurkje maak door deze te combineren met een felblauw hemdje.

dussss
"We Keep in Touch"

Geen opmerkingen: