maandag 19 november 2012

Spijkerbroek-tas



Op mijn digitale pribord Pinterest staat al een tijdje een leuk idee om uit te voeren. k Heb een prikbord aangemaakt genaamd Creatief waar ik alle leuke ideeën die ik opdoe vastleg. Het idee was een tas gemaakt van een oude spijkerbroek. Ik ben dol op tassen en -zoals jullie inmiddels weten- ook dol op Recyclen (Upcyclen). Nu ligt er al een tijdje een spijkerbroek in mijn kast die niet mijn maat is en waar ik een leuke bestemming voor zocht....(Naomi herken je deze?)

De spijkerbroek heeft zijn/haar bestemming gevonden. k Ben namelijk best wel afgevallen maar om nou meteen in deze spijkerbroek te passen...De spijkerbroek heb ik getransformeerd in een spijkerbroek-tas, aangezien je van tassen nooit teveel kunt hebben.









De spijkerbroek-tas bevalt me prima en gaat momenteel overal mee naar toe. Weer een project klaar...

'k Heb er nog heel veel (projecten) in de pijpleiding, zoals dat wel wordt gezegd. Ik ben namelijk bezig met een heuse Webwinkel genaamd Het Winkeltje.... Ook ben ik bezig met mijn eigen merknaam dus houd de weblog goed in de gaten zou ik zeggen....Wie weet gaat de naam van deze weblog mee veranderen.....

"De enige constante in het leven is verandering" , 
dit vind ik meteen een heel mooie gedachte om deze blog mee af te sluiten.....

lieve groet, 
Ingeborg

Geen opmerkingen: