woensdag 27 juni 2012

Hoe het allemaal begon....

Welkom op "Thuis met Ingeborg"


Hoe is "Thuis met Ingeborg" begonnen ?

Het begon allemaal met een naaimachine,
een ontmoeting en enthousiasme...


Main Coon Kater Rune



Voor een vriend van mij was ik aan het gordijnen naaien. t Bracht me niet echt veel plezier op dat moment, mijn perfectionisme zat me in de weg.
Al gordijnen naaiend heb ik mijn nieuwe buurvrouw (uit New Zeeland) ontmoet. Op haar beurt werd ze door mij aangestoken met het "naaimachine-virus".
Ze naaide al graag in New Zealand, zag de naaimachine (met mij erachter) en ze is een tweedehands naaimachine in Nederland gaan kopen hier vlakbij in een winkel...

Vervolgens volgden meer (enthousiaste) ontmoetingen met de nieuwe buurvrouw.
Ze vertelde me van Sinterklaas (echt hij bestaat!) zes vuilniszakken met stoffen te hebben gekregen.



Vuilniszakken met stof van Sinterklaas


Ik "moest" nodig even langskomen om te kijken wat er voor voor mij tussen zat, tussen al die vuilniszakken met stof. Overigens was dit meteen een nieuw Nederlands woord dat ze leerde "vuilniszak" (lastig ook qua uitspraak de "ui-klank")

Ik werd toen door haar dus aangestoken met het "naainachine virus" zoals dit omgekeerd ook bij haar gebeurde toen ik die gordijnen zat te naaien....

Op deze blog zal ik schrijven over de dingen die ik met plezier maak.
Mijn creaties. 

Creeren is wat Thuis is voor mij.

Ik wens je veel plezier
en inspiratie op:

"Thuis met Ingeborg"



1 opmerking:

Naomi zei

Ik wil de eerste reactie plaats! Mooie blog! Ik hou van de foto met puss.